Značce Diesel vadily její padělky, tak si vymysleli vlastní padělek Deisel. Poukazovat na padělky svých značek je obrácený způsob boje s paděláním. Tím, že vytvořil limitovanou serii "padělků", výrobce na tento problém poukázal. Může to připomínat počínání výrobců, kteří poukazují na to, že jejich výrobky se padělají proto, že jsou tak kvalitní. V případě Dieselu se spíše jedná o promyšlený marketingový tah, který je zacílen z větší části na sběratele unikátů. Problémem je, že i tato limitovaná série se jistě bude v krátké době padělat a tím se znehodnotí úmysl i výrobek.

https://byznys.lidovky.cz/znacce-diesel-vadily-padelky-nabidl-vlastni-falesnou-znacku-pl2-/firmy-trhy.aspx?c=A180214_095722_firmy-trhy_kkr

 

plzen2015

Logo MK

eu-2

Logo PK