Okrouhlice, rozměry: 36,8 x 47 cm, technika: olej na plátně, signatura: značeno vpravo dole Jan Zrzavý 1920
Kaplička u cesty, rozměry: 60 x 90 cm, technika: tempera na plátně, signatura: značeno vlevo dole Jan Zrzavý 40
Bretaňský motiv, rozměry: 45 x 65 cm, technika: tempera na plátně, signatura: značeno vlevo dole Zerzavý 35
Bretaňský přístav, rozměry: 40 x 50 cm, technika: tempera na lepence, signatura: vpravo dole Zrzavý 48
Bretaňský motiv, rozměry: 40 x 50 cm, technika: tempera na lepence, signatura: značeno vpravo dole Zrzavý 36
Camaret, rozměry: 45 x 55 cm, technika: tempera na lepence, signatura: značeno vlevo dole Jan Zrzavý 1930
Ile de Sein, rozměry: 40 x 50 cm + okraje plátna, technika: tempera na plátně, signatura: značeno vpravo dole Zerzavý 31
Ile de Sein, rozměry: 40 x 60 cm + okraje plátna, technika: tempera na plátně, signatura: značeno vpravo dole Zerzavý 31
Lodě v přístavu, rozměry: 43 x 59 cm, technika: tempera na plátně, signatura: značeno vpravo dole Zerzavý 34
Lodě v přístavu, rozměry: 42 x 59,5 cm, technika: tempera na plátně, signatura: značeno vlevo nahoře Zerzavý 34
Krucemburk, rozměry: 40 x 60 cm, technika: tempera na plátně, signatura: značeno vpravo dole Jan Zrzavý 1939
Bárky, rozměry: 40 x 50 cm, technika: tempera na plátně, signatura: značeno vlevo dole rytou čarou J. Zrzavý 36
Bretaňský motiv, rozměry: 45 x 55 cm, technika: tempera na plátně, signatura: značeno vpravo dole Zerzavý 35
Ile de Sein, rozměry: 37 x 47 cm, technika: tempera na lepence, signatura: značeno vlevo dole Zerzavý 31
Obraz A.Procházky, rozměry: 51x29 cm, technika: olej na kartonu ,signováno vpravo dole A.Procházka 16
Zátiší s mrtvým ptákem, technika: olejomalba na plátně, rozměry: 62,5x77,5 cm, signováno vlevo nahoře -Emil Filla 28
Dvě montgolfiéry, olejomalba na překližce, rozměry: 40x45cm, signováno vlevo dole Kamil Lhoták červeno - oranžově
Ledenburská zahrada, rozměry 24x35cm, akvarel na kartonu, přeškrtnuto tuží a přípis:Toto je falzifikát-Jaroslav Šetelík 1942
Cyril a Metoděj, rozměry:37x27, kolorovaná kresba tužkou,signováno vpravo dole A,přešktnuto tužkou a modrý přípis dole Falzum
Hradčany s Mánesovým mostem, rozměry - 47,8 x 122,2 cm , olej na sololitu, signováno vlevo dole "Jan Bauch".
Bretaňský motiv, signatura umístěna vlevo dole „Zerzavý 34“, rozměry - 40x50 cm, rám, tempera na plátně
Bretaňské pobřeží, rozměry – 39,5x50 cm, signatura umístěna vlevo dole „Zerzavý 35“,pastel na lepence
Lodě v Camaretu, rozměry – 50,5x60,5 cm, signatura umístěna vpravo dole „Zerzavý 34“, tempera na plátně, rám
Siluety žen, rozměry: 39x59 cm, rám bílé barvy šíře 7 cm olej na lepeném plátně, signovaný vpravo dole Kristian Kodet 2002
Přístav, rozměry: 65 x 49, malba na lepence, signováno vlevo dole černě štětce P.Kotík. Podrobnosti...
Jablka na větvi, rozměry: 70,5 x40cm, malba na plátně, signováno červeně dole vpravo Boh. Dvorský. Podrobnosti...
Toaleta, rozměry: 43x58 cm, tempera na lepence, signováno vpravo dole P. Kotík. Podrobnosti...
Venkovan vracející se z polí, 66 x 44,5 cm , olej na plátně, signováno - Foltýn P. I. 1927 - černě vpravo dole
Hrající akt s píšťalou, 72 x 66 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - J. Gruss - vpravo nahoře. Pozn. - Reprodukce díla je publikována v kalendáři firmy BASF jako dílo Jaroslava Grusse (nar. 1891)
Slovácké slavnosti, 66 x 103 cm, olej na plátně - rámováno, restaurováno, signováno - J. Úprka 12 - vpravo dole . Pozn.- Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Joži Úprky (1861 - 1940), odhadní cena činí podle posudku 280.000,- Kč. Reprodukce díla je publikována v kalendáři firmy BASF.
Kostelík, 56 x 70 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Rabas 33 - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Václava Rabase (nar. 1885), odhadní cena činí podle posudku 230.000,- Kč.
Tančící, 50 x 35 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Jan Bauch 1961 - vlevo nahoře. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Baucha (nar. 1898), odhadní cena činí podle posudku 55.000,- Kč.
V aréně, 55 x 50 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Jan Bauch 1972 - vlevo nahoře. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Baucha, odhadní cena činí podle posudku 83.000,- Kč.
Portrét dívky, 55 x 46 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Jan Bauch 37 - vpravo dole. Pozn. Reprodukce díla je publikována v kalendáři firmy BASF.
Zátiší s maskou a ovocem, 40 x 60 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Jan Bauch 1974 - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Baucha (nar. 1898), odhadní cena činí podle posudku 68.000 Kč.
Krasojezdkyně, 65 x 55 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Jan Bauch 1976 - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Baucha (nar. 1898), odhadní cena činí podle posudku 65.000 Kč.
Sedící, 57 x 51 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Jan Bauch 1977 - vlevo nahoře . Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Baucha (nar. 1898), odhadní cena činí podle posudku 85.000,- Kč. Reprodukce díla je publikována v kalendáři firmy BASF.
Kytice, 55 x 50 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Jan Bauch 1956 - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Baucha (nar. 1898), odhadní cena činí podle posudku 68.000,- Kč.
Ležící akt, 40 x 60 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Jan Bauch 1981 - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Baucha (nar. 1898), odhadní cena činí podle posudku 93.000,- Kč.
Krasojezdkyně, 56 x 50 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Jan Bauch 1975 - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Baucha (nar. 1898), odhadní cena činí podle posudku 65.000,- Kč.
Paganini, 30 x 26 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Tichý 38 - vpravo uprostřed. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Františka Tichého (nar. 1896), odhadní cena činí podle posudku 95.000,- Kč.
Akrobat, 30 x 26 cm,olej na plátně - rámováno, signováno - Tichý 38 - vpravo uprostřed. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Františka Tichého (nar. 1896), odhadní cena činí podle posudku 75.000,- Kč.
Dívka v okně, 40 x 30 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Zrzavý 32 - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky pro pana Dr. Košnara a pana Georga Stalého se jedná o dílo Jana Zrzavého (nar. 1890), odhadníé cena činí podle posudku 280.000,-Kč.
Reprodukce díle je publikována v kalendáři firmy BASF.
Reprodukce díle je publikována v kalendáři firmy BASF.
Zátiší s hruškou, 26 x 30 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Zrzavý (Zrzavy)29 - vpravo dole.
Portrét ženy, 30 x 25 cm, olej na plátně - rámováno, signováno - Zrzavý 1913 - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Zrzavého (nar. 1890), odhadní cena činí podle posudku 190.000,- Kč.
Na zadní straně díla je potvrzení o pravosti od Fr. Šuberta
Na zadní straně díla je potvrzení o pravosti od Fr. Šuberta
Tři postavy, 33 x 50 cm, kombinovaná technika na papíře, signováno - Zrzavý - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Zrzavého (nar. 1890), odhadní cena činí podle posudku 65.000,- Kč.
Na zadní straně díla je potvrzení o pravosti od Fr. Šuberta
Na zadní straně díla je potvrzení o pravosti od Fr. Šuberta
Tři postavy, 40 x 27 cm, kombinovaná technika na papíře - rámováno, paspartováno, signováno - Zrzavý 30 - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Jana Zrzavého z roku 1930, odhadní cena činí podle posudku 68.000,- Kč. Reprodukce díla je publikována v kalendáři firmy BASF.
Na zadní straně díla je posudek o pravosti díla od Fr. Šuberta
Na zadní straně díla je posudek o pravosti díla od Fr. Šuberta
Pobřeží, 25 x 35 cm rámováno, olej na kartonu, signováno - A. Procházka - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Ing. Ivana Baťky se jedná o dílo Antonína Procházky (1982 - 1945), odhadní cena činí podle posudku 30.000,- Kč
Chlapec u studny, 49 x 34 cm, olej na kartonu - rámováno, signováno - A. Procházka - vpravo dole. Pozn. Podle znaleckého posudku Prof. Dr. Miroslava Klivara CSc. - Masarykova Akademie umění, se jedná o dílo Antonína Procházky (1882 - 1945)
Zimní radovánky, 248 x 170 mm (světlost kresby), kresba perem tuší, akvarel, vlepeno do pasparty, rámováno, zaskleno, signováno - Jos.Lada 35 vlevo dole
Sv. Cecílie, 85 x 64,5 cm, olej na plátně, signováno - F. Goya - vpravo dole - vyškrabáno a černě obtaženo černou barvou, za signaturou - nečitelná datace. Pozn. Jedná se o kvalitní dobový obraz, který byl odcizen, pozměněn a poté vydáván za dílo F. Goyi. Obraz je napnut na novém nekvalitním a neodborném blintrámu z měkkého dřeva. Na zadní straně dole vlevo je umístěno kulaté novodobé razítko. S velkou pravděpodobností se jedná o razítko se státním znakem. Vedle něj nápis propisovací tužkou - pravděpodobně Goya, čitelné pouze G. Vpravo od jména nečitelná datace. Pod nápisem Goya římská číslice XI.
14 svatých pomocníků,,91 x 65,5 cm, olej na plátně, signováno -F. Goya 1815 černou barvou vpravo dole. Pozn. Jedná se o kvalitní dobový obraz, který byl odcizen, pozměněn a poté vydáván za dílo F. Goyi. Na zadní straně vlevo dole kulaté novodobé razítko černou barvou. S velkou pravděpodobností se jedná o razítko se státním znakem. Vlevo nahoře od razítka modrou propisovací tužkou Goya 1815, vpravo od razítka pravděpodobně nápis propisovací tužkou Goya (čitelné Go).
Zimní krajina, 65 x 95 cm, Olejomalba na plátně. Malba má bílý podklad olejovobílkovinovým pojidlem. Kompozice krystalů byla předkreslena tužkou.Struktura reliéfu malby nemá žádnou patinu a byla předmodelována bílou vápennou vrstvou(zrnka nejsou písek) a pak pokryta barevnými olejovými lazurami. Povrch obrazu je nalakován nažloutlým akrylovým lakem, signováno -TOYEN 30 černou barvou vpravo dole v malbě a krytá lakem. Pozn. Obraz je mladým novodobým padělkem vyrobeným podle předlohy a nemůže být v žádném případě dílem malířky TOYEN. Vznik obrazu je možno po chemickém rozboru barev stanovit na do období 1993 - 1999.
Ženy u klavíru, 49,5 x 89 cm, Olej na plátně, atypický bezklínový úzký blindrám je spojen klihem v rozích seříznutých na pokos. Na zadní straně se nacházejí 2 " Kramářova razítka", modré v šetihranném rámečku a zelené bez rámování. Malba má 2 vrstvy-malby. Spodní malba představuje vesničku pod horami s chaloupkami a plůtky v popředí, signováno - Picasso-vlevo dole, signatura je podtržená. Pozn. Obraz je mladým záměrným falzem se snahou napodobit Picassovo velmi ceněné kubistické období. Autor padělku pravděpodobně vycházel z obrazu George Bragua, nazvaného Portugalec, z roku 1911-12. Vyhotovení padělku je možné datovat do období mezi lety 1990-5.
Dům v krajině, 28,5 x 39,5 cm, Kresba tužkou na žlutém papíru s nerovnými okraji, signováno - P.Cezann - vlevo dole. Pozn. Kresba není dílem francouzského malíře Paula Cezanna, vznikla nejspíše podle obrazu od P.Cezanna Dům s horou Saint -Victorie, z roku 1885-6. Rovněž signatura kresby neodpovídá autogramu P.Cezanna.
Zátiší s kytarou, 38 x 57 cm, Olejomalba na hrubém jutovém plátně bez blindrámu s hnědě natřenou spodní mezivrstvou. Barevná vrstva je vertikálně přelámaná (zřejmě byla předtím svinutá), hrubě nanesená, místy odpadlá až na plátno. V postranním osvětlení na RTG snímku se pod ní rýsují tahy malby spodní, která se liší, ale námět nelze rozpoznat,signováno - Emil Filla vpravo nahoře černou. Pozn. Malba je nedávného data. Jedná se o zcela bezcenné, velmi hrubé a diletantské falzum, momentálně na trhu dobře prodejného malíře.
Zátiší se svícnem, 59 x 59 cm, Tempera na bílém podkladě nanesená na hrubém jutovém plátně. Blintrám zmenšený, současného typu, s přetmelenými suky. Originální napnutí. Na RTG snímku vyniká hrubá vazba plátna a místa malovaná světlými pigmenty, signováno - Emil Filla bílou barvou vpravo od středu. Pozn. Malba je nedávného data. Jedná se o zcela bezcenné, velmi hrubé a diletantské falzum, momentálně na trhu dobře prodejného malíře.
Figurální kompozice, 77 x 60 cm, Olej nebo akryl bez blindrámu na hrubém jutovém plátně s bílým podkladem. Vodorovné zlomy a zprohýbání plátna po bývalém stočení, signováno - Jan Trampota. Pozn. Malba je nedávného data. Jedná se o zcela bezcenné, velmi hrubé a diletantské falzum, momentálně na trhu dobře prodejného malíře.
Toreador, 48 x 70,5 cm, Tempera na starším jemném továrně šepsovaném plátně. Pod současnou malbou se nachází další malba nebo dvě, které již byly krakelované. V posledním nánosu malby se krakely začínají kopírovat, malba se zvedá a místy již odpadla. Na RTG snímku nelze konkrétně rozpoznat spodní malbu, signováno - Domingues černou barvou vpravo od středu. Blintrám je starší, předtím použitý a kdysi obráceně pověšený, vzhledem k současné malbě. Pozn. Malba je nedávného data. Jedná se o zcela bezcenné, velmi hrubé a diletantské falzum, momentálně na trhu dobře prodejného malíře